Qui sóc jo

qui ets.jpg

Em dic Quar i sóc una apassionada de la docència i una professora que procura no oblidar la seva nena interior, així les possibilitats de gaudir a les aules ensenyant i aprenent són més grans i és més fàcil arribar al cor dels alumnes.

Vaig estudiar enginyeria tècnica agrícola i, posteriorment, vaig fer el CAP, uns anys desprès vaig decidir estudiar el grau d’educació infantil on line.

He tingut la sort de poder treballar amb infants a la Catalunya Nord, fer classes de formació agícola a adults i actualment faig de professora de tecnologia a secundaria i he gaudit i gaudeixo de la meva vida laboral com a docent.

Reconec que sóc inquieta, curiosa i creativa i per això m’agrada gaudir d’aquest ampli ventall i adaptar-me al que sigui per no deixar de fer mai el que diu Cotton en aquesta frase tan encertada.

enseñar .jpg

I com que toca seguir aprenent i ho faig de gust, aquest abril estic fent el curs Aplicacions 2.0 amb la gent de Som Docents i espero aprendre tant com vaig aprendre amb el seu curs de “Treballem l’educació emocional”.

Entre les meves aficions hi ha la fotografia, les manualitats, les caminades a la natura, la música i la lectura, entre la varietat de temes sobre els que m’agrada llegir, reconec que m’encanten les cites i en la següent imatge comparteixo dues cites sobre l’aprenentatge que reflecteixen molt la meva manera de pensar sobre aquest tema i també m’he atrevit a escriure’n una jo.

capçalera blog.jpg