El Mejor Reto del Mundo – MRDM 2017

Aquest any he tornat a participar al “Mejor Reto del Mundo”. És un repte de scrap solidari: cal fer punts de llibre per entregar als infants ingressats a l’hospital Sant Joan de Déu de Barcelona el dia de Sant Jordi i postals per vendre a la botigueta solidària de l’hospital.

En aquest blog podeu llegir tota la informació sobre aquest repte.

He enviat 4 punts de llibre i tres tarjetes.

Els punts de llibre

4 punts de llibre amb el mateix missatge: “Recupera’t aviat” (Recuperate pronto).

El de la caputxeta i el dels bolets ja els vaig fer l’any passat i he repetit perquè em van agradar molt. Els de les flors porten el missatge “Cal que neixin flors a cada instant” (Hace falta que nazcan flores a cada instante), aquesta frase m’encanta!!!

reto2.jpg

reto1.jpg

Les tarjetes

La primera la vaig fer en tons liles i amb la gorjus. A mi m’agrada molt! Vaig decorar els tres sobres però nomès vaig fotografiar aquest.

reto6

Per la segona em vaig inspirar amb cotxes i motos.

reto4

I per la tercera, va tocar el torn als ocells. A la foto es veu la postal per davant i per darrere.

reto5

Espero que ja hagin arribat a destí! Aprofito per agrair a 3 flowers que organitzin aquest repte, any rere any. En aquesta entrada hi ha el que vaig poder enviar l’any passat, espero poder enviar més coses l’any vinent.

Quar Molas Fornell

Deixa un comentari

