Cançons de la tardor

Resultado de imagen de fotos tardor La tardor és l’estació de l’any que més m’agrada i remenant per internet he trobat un munt de cançons boniques dedicades a aquesta estació i he decidit compartir-les aquí.


El otoño es la estación del año que más me gusta y navegando por internet he encontrado unas cuantas canciones bien bonitas, dedicadas a esta estación y he decidido compartirlas aquí.

                                                                                                                                   Quar Molas i Fornell



Cançons de la tardor

M’agrada la tardor

(la podeu escoltar aquí )

M’agrada la tardor
perquè els arbres es despullen
m’agrada la tardor
virondeta virondó
groc groc groc
groc groc groc
grogues i seques són les fulles
groc groc groc
groc groc groc
grogues ,vermelles i marrons

El Pot Petit canta una cançó titulada A la tardor i a més a més, presenten una proposta didàctica interessant per treballar aquesta cançó.

Aquí podem escoltar la cançó A la tardor de Pot Petit i en aquest enllaç podeu consultar la seva proposta didàctica.

a la tardor.jpg

La tardor que jo conec 

La tardor que jo conec
té gust a raïm i cep,
d’olivera i pluja fina,
de bolets amb julivert.
La tardor que jo conec.

La tardor que jo conec
les petjades fan crec-crec,
botes d’aigua i un paraigua
i el vent que s’enduu barrets.
La tardor que jo conec.

La tardor que jo conec
porta figues i fruits secs,
mandarines i magranes
i el primer dia de fred.
La tardor que jo conec.

Aquí podeu escoltar aquesta cançó de Damaris Gelabert.

Cançó: Calendari de tardor 

Setembre que ens portes de nou la Tardor,
tu deixes els boscos pel brau caçador!
Collim bones pomes que tu has madurat,
hem fet la verema i el camp hem llaurat!

Octubre que daures el bosc que era verd
el cup i la bóta de vi ens has omplert;
t’endus l’oreneta, molt lluny,cel enllà,
però a l’hort la magrana tu has fet coronar!

Novembre que plores tot regant els camps,
bolets i castanyes duus a xics i grans,
el dia s’escurça, se’n va Sant Martí,
les fulles ja cauen, el fred ja és aquí!

Desembre que arribes amb Sant Nicolau,
la neu que tu portes fa el cim més suau;
l’anyada s’acaba, t’endus la tardor,
però amb tu torna sempre el Nadal del Senyor!

Podeu escoltar aquesta cançó aquí.


Canciones del otoño

Canción “El Otoño”

“Mira bien y verás
las hojas caer
los árboles verdes
se quedan sin hojas
las flores de colores
se duermen también.

Mira bien y verás
las hojas caer.

El cielo azul
se llena de nubes
yo saco el paraguas
y el abrigo también.

mira bien y verás
las hojas caer.”

Otoño

El grupo Encanto (Cantajuego) nos deleita con esta bonita canción titulada Otoño

Resultat d'imatges de otoño

 

 

Deixa un comentari

