BON ANY NOU!

Aprofito per desitjar-vos a totes i a tots un BON ANY 2016 i per fer-ho, faig servir el poema de Joana Raspall que he escrit a les postals de Nadal aquest any. M’agrada molt aquest poema!

bon any nou.png

Aprovecho para desearos un FELIZ AÑO NUEVO a todas y a todos con el poema de Joana Raspall que he escrito este año en mis postales.

**La foto la vaig fer en una nevada de fa uns anyets al Berguedà.

La foto la hicé en una nevada de hace unos años en el Berguedà (Catalunya).

 

 

Anotacions i Reflexions desprès de veure el programa d’Eduard i Elsa Punset: Redes núm. 130.- Aprender a gestionar las emociones.

redesEl cert és que mirar qualsevol programa de Redes resulta sempre interessant i jo quan ho faig, sempre tinc al costat paper i bolígraf per anar prenent nota de cites o frases que m’agraden o explicacions que em sorprenen, m’intriguen o que vull tenir anotades per no oblidar-les i en alguna altra ocasió buscar informació per completar-les. En aquesta ocasió he vist un programa de Punset dedicat a aprendre a gestionar les emocions i he pres un bon feix de notes. Continua llegint

Si Nadal fos a l’estiu…

nadal estiuEl títol d’aquesta entrada fa referència a un dels poemes de Nadal que he descobert aquestes festes, tot i que, aquest any, dir que aquestes vacances de Nadal tenim temperatures estiuenques seria massa, però si que són temperatures ben primaverals.

Aquests dies els cosinets i cosinetes han recitat els poemes de Nadal que s’havien après. La majoria d’ells ja els coneixia però n’hi ha hagut algun que no, dels que no coniexia, sols recordo aquest, perquè hem va agradar molt.

A continuació poso aquest poema tan original i els quatre que he sentit aquestes festes i que ja havia posat en altres entrades. Continua llegint