Ja fa un MES que vaig començar amb el blog!

 

 

 

Un mes!!!!

Avui fa un mes que vaig començar l’aventura d’obrir un blog sobre educació infantil. El meu blog és diu “Quar creixent a l’aula d’infantil”: https://quarcreixentalauladinfantil.wordpress.com

I ara un mes desprès faig balanç i penso que puc estar prou contenta:

  • 30 entrades (posts publicats)
  • 172 visitants
  • 587 visites

M’agradaria rebre més comentaris dels rebuts perquè rebre “feedback” del que una escriu sempre és interessant, però, temps al temps, el mateix dic sobre els “likes” als meus posts.

Per què Quar creixent per al meu blog? Doncs perquè la lluna és una font d’inspiració important per mi i espero seguir ben inspirada en les entrades en aquest blog. A més a més, he pensat que podia ser divertit, fer aquest joc de paraules, combinant el meu nom i una de les fases de la lluna “quart creixent”.

Desprès de satisfer la curiositat a qui l’hagi poguda tenir, us dic que darrerra d’aquest nom s’amaga la Quar, una noia que per aquelles voltes que dóna la vida, va decidir estudiar el grau d’educació infantil, tot i ja haver passat per la universitat i haver acabat enginyeria agrícola.

Ara fa un mes i graduada des d’aquest estiu passat, vaig decidir obrir aquest blog on compartir idees, recursos i reflexions sobre el món de l’educació infantil.

Espero que els que heu passat per aquest blog al llarg d’aquest novembre ho seguiu fent i que els nous visitants hi trobeu coses interessants per anar-hi tornant.  El fet d’haver estudiat el grau en castellà a la VIU va fer que decidís fer les entrades en català i en castellà perquè els companys i companyes i els professors i professores de la VIU puguin seguir-me i jo rebre les seves opinions.

I ara, un mes després d’haver començat aquesta aventura, dic que tinc ganes de seguir i que espero celebrar molts més mesos d’aquest blog amb els que m’aneu seguint.

Pels que tingueu ganes de llegir la presentació del blog i de mi mateixa escrita el dia 2/11/15, aquí us deixo l’enllaç: Benvingudes i benvinguts al meu blog

Gràcies,

Quar Molas Fornell


¡¡¡¡Un mes!!!!

Hoy hace un mes que empecé la aventura de abrir un blog sobre educación infantil. Mi blog se llama “Quar creixent a l’aula d’infantil”: https://quarcreixentalauladinfantil.wordpress.com

Y ahora un mes después hago balance y pienso que puedo estar contenta:

  • 30 entradas (posts publicados)
  • 172 visitantes
  • 587 visitas

Me gustaría recibir más comentarios porque recibir “feedback” sobre lo que una escribe siempre es interesante, pero, tiempo al tiempo, y lo mismo digo sobre los “likes” a mis entradas.

El blog se llama “Quar creixent a l’aula d’infantil” y la idea de ponerle Quar creixent, surgió por un juego de palabras entre mi nombre y una fase de la luna, la cual siempre ha sido fuente de inspiración para mí y espero que no me falte para las entradas en el blog.

Espero que los que hayas pasado por este blog a lo largo del último mes lo sigáis haciendo y que los nuevos visitantes encontréis coses interesantes que os hagan volver. El hecho de haber estudiado el grado de educación infantil en la VIU con compañeros y profesores de toda la península motivo la decisión de hacer las entradas en catalán y en castellano para que ellos me puedan seguir y si se deciden a hacerlo, poderme mandar sus opiniones también.

Si alguien quiere leer o releer la presentación del blog hecha el día 2/11/15, aquí dejo el enlace: https://quarcreixentalauladinfantil.wordpress.com/2015/11/02/benvingudes-i-benvinguts-al-meu-blog/

Espero celebrar muchos más meses de este blog con todos los que lo vais visitando.

Gracias,

Quar Molas Fornell

 

 

Un pensament sobre “Ja fa un MES que vaig començar amb el blog!

Deixa un comentari

