Nadala “M’agrada el Nadal” de Dàmaris Gelabert

DSC05258

Encara que falti més d’un mes per Nadal, els aparadors ja comencen a estar engalanats, els llums penjats als carrers i els torrons a les botigues, així que també ha arribat el moment que el Nadal entri al blog. (La fotografia la vaig fer al Mercat de Nadal de Düsseldorf al 2013).

Per aquesta primera entrada nadalenca, he escollit una de les nadales que més he gaudit assajant-la amb mainada: M’agrada el Nadal de Dàmaris Gelabert.https://www.youtube.com/watch?v=9eHgC_YFyWg

M’agrada el Nadal, faig petons i regals

els carrers i els balcons, plens de llums i colors.

M’agrada el Nadal, un pessebre com cal

pastorets i torrons i cançons vora el foc.

Quan miro la nit veig el vidre entelat,

escric amb el dit Bon Nadal i un desig.

Vull un tall de torró pel pastor Rovelló

i carbó dins d’un sac, pel dimoni escuat.

Vull un somni de neu per baixar amb un trineu

poder veure el rei blanc, fent de mag un instant.

Vull pujar dalt del cel per fer surf amb l’estel

fins l’estrella d’Orient que s’apaga i s’encén.

Vull que em donis cançons i un sac ple de petons

i un dibuix d’aquest món sense mals ni canons.

M’agrada el Nadal, faig petons i regals

els carrers i els balcons, plens de llums i colors.

M’agrada el Nadal, un pessebre com cal

pastorets i torrons i cançons vora el foc.

M´agrada el Nadal.

També enllaçó la versió instrumental d’aquesta nadala tant tendre: https://www.youtube.com/watch?v=Pj9Sm3TQn3k

Jo crec que vaig gaudir molts els assajos d’aquesta nadala pel doble esforç ja  que no sols assajàvem la lletra de la cançó, sinó que la vam assajar amb llenguatge de signes! https://www.youtube.com/watch?v=fe95V0MIBdo

A la mainada els hi va encantar l’experiència.

Adjunto la lletra d’aquesta nadala en pdf.M’agradaelNadal

Espero que aquesta nadala us agradi tant com a mi.

Bones Festes i Bon Any Nou. 

**********************************************

Al encontrar turrones el el supermercado pensé que ya era el momento de que la Navidad entrase en el blog, aunque falte más de un mes.

La primera entrada navideña es un villancico en catalán que me encanta, se titula “M’agrada el Nadal”,cuya traducción es “Me gusta la Navidad”. https://www.youtube.com/watch?v=9eHgC_YFyWg

Pronto pondré un villancico en castellano que me descubrió una amiga asturiana. ¡Gracias Vanesa!

Anuncis

2 pensaments sobre “Nadala “M’agrada el Nadal” de Dàmaris Gelabert

  1. Retroenllaç: Nadales del s. XXI | quarcreixentalauladinfantil

  2. Retroenllaç: Nadales del s.XXI (II) | quarcreixentalauladinfantil

Deixa un comentari

