La pedagogia activa

pedagogia activa

Avui he decidit aportar un punt dels corresponents al marc teòric del meu TFG, titulat “Espacios de Aprendizaje: una propuesta de intervención TIC para P3” que hem va tutoritzar la professora de la VIU (Universitat Internacional Valenciana), Ana Amaro Agudo.  El punt que comparteixo es el dedicat a la pedagogia activa, l’objectiu de la qual es el desenvolupament armònic i integral de l’educand, assolint una sòlida consciència de convivència a l’escola, la llar i la comunitat on viu. (Pedagogía, activa, 2011, 30 de septiembre).

Penso que amb les tres pàgines d’aquest article podeu obtenir una visió interessant sobre l’escola activa.PedagogiaActiva_QuarMF

*************************************************************************************

Hoy he decidido aportar un punto del marco teórico de mi TFG, titulado “Espacios de Aprendizaje: una propuesta de intervención TIC para P3”, la tutora de mi TFG fue la profesora de la VIU (Universitat Internacional Valenciana), Ana Amaro Agudo.

El punto que comparto es el dedicado a la pedagogía activa y es importante saber que “el objetivo fundamental de la pedagogía activa es el desarrollo armónico e integral del educando, logrando una sólida conciencia de convivencia en la escuela, en el hogar y en la comunidad en la que vive” (Pedagogía activa, 2011, 30 de septiembre).

Creo que con las tres páginas de este artículo podéis tener una visión interesante sobre la escuela activa.PedagogiaActiva_QuarMF

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s