Iniciació als nombres: Juguem al domino

Frase jugando

El curs passat, a l’assignatura de “Matemática y su didáctica” al grau d’educació infantil, una part de la segona activitat guiada consistia en preparar o presentar un recurs per iniciar als alumnes d’educació infantil als nombres.

Jo vaig escollir el domino perquè és un joc que m’agrada molt i a més a més, a casa tenia el que surt al pdf adjunt, que és un extracte del treball que vaig presentar a la profesora Maria Santagueda i recordava haver passat bones estones jugant a aquest joc amb nens petits. Iniciaciónnumeros_QuarMF

Espero que el treball adjunt sigui del vostre interés i us pugui ser útil. Jo m’ho vaig passar molt bé fent-lo.

********************************************************************************************

El curso pasado, en la asignatura de “Matemática y su didáctica” en el grado de educación infantil, parte de la segunda actividad guiada consistía en preparar o presentar un recurso para que los más pequeños se iniciaran en los nombres.

Yo escogí el domino porque es un juego con el que he pasado muy buenos ratos jugando con pequeños y con grandes, también. Además, en casa tenía el domino de la imagen adjunta, así que me puse manos a la obra.

Este pdf Iniciaciónnumeros_QuarMF es un extracto del trabajo que le presente a la profesora Maria Santagueda correspondiente a la parte de “Iniciación a los números”. Espero que os resulte interesante y que paséis buenos ratos jugando al domino. Yo me lo pasé muy bien redactando este trabajo.

dominodiset

Anuncis

2 pensaments sobre “Iniciació als nombres: Juguem al domino

  1. Com més disfruten millor! Aquest any estic a 1r i sempre busquem una estona per fer un 8 i mig (canviant la quantitat) amb cartes d’imatges d’animals. Treballem la sumar, el valor del número, la resta (me’n falten…) i també la cohesió de grup. 🙂

    M'agrada

    • Ara sortint del domino i pensant en jocs de taula, per treballar els números i l’ordre d’aquests, trobo que també és un bon joc, jugar al “cinquillo” o al “siset” amb cartes de la baralla espanyola. Clar que sí, si s’aprèn disfrutant, s’aprèn més i millor!

      M'agrada

Deixa un comentari

