Benvingudes i Benvinguts al meu blog

El meu nom és Quar i amb aquest escrit inauguro el meu blog dedicat a l’educació infantil.

Per què Quar creixent per al meu blog? Doncs perquè la lluna és una font d’inspiració important per mi i espero estar ben inspirada en les entrades en aquest blog i a més a més, he pensat que podia ser divertit, fer aquest joc de paraules, combinant el meu nom i una de les fases de la lluna “quart creixent”.

Desprès de satisfer la curiositat a qui l’hagi poguda tenir, us dic que darrerra d’aquest nom s’amaga una noia que per aquelles voltes que dóna la vida, va decidir estudiar el grau d’educació infantil, tot i ja haver passat per la universitat i haver acabat enginyeria agrícola.

Ara, ja graduada i desprès d’haver gaudit un munt durant l’etapa d’estudiar on line, doncs he decidit portar a la pràctica la idea que feia cert temps em rondava i començar l’aventura d’escriure un blog. En aquest blog tinc pensat compartir amb tothom qui passi per aquí, idees, recursos i reflexions sobre el món de l’educació infantil. I tinc la sensació que els projectes relacionats amb el medi ambient i els animals tindran cert protagonisme, així com les manualitats, que m’agraden molt.

Espero que qui passi per aquest blog hi trobi coses que li resultin interessants i que hem vagi visitant de tant en tant. El fet d’haver estudiat el grau en castellà a la VIU, fa que hagi decidit afeguir unes ratlles a aquesta presentació en castellà, per poder presentar aquest blog als amics i companys d’aquests anys i a altres persones que puguin arribar aquí.

Quar Molas i Fornell

_______________________________________________________________________________________

El blog “Quarcreixentalauladinfantil” es el blog de Quar, una chica que después de graduarse en educación infantil y haber disfrutado un montón la etapa de estudios online en la VIU ha decidido empezar en la aventura de escribir en un blog.

Mi idea es compartir ideas, recursos y reflexiones acerca del mundo de la educación infantil con aquellas personas que se pasen por mi blog. De antemano, decir que pienso que los recursos que tengan que ver con manualidades van a estar presentes porque me gustan mucho y además, no van a faltar los proyectos relacionados con los animales y el medio ambiente porque antes de este grado, hace unos añitos, estudié ingeniería agrícola.

Espero que quien se pase por este blog encuentre cosas interesantes y que le hagan volver a visitarlo.  Empiezo este blog desde mis ganas de aprender.

Quar Molas i Fornell

 Quién se atreva a enseñar nunca debe dejar de aprender. John Cottonimages

Anuncis

Un pensament sobre “Benvingudes i Benvinguts al meu blog

  1. Retroenllaç: Ja fa un MES que vaig començar amb el blog! | quarcreixentalauladinfantil

Deixa un comentari

